Názov: Centrum výskumu živočíšnej výroby Nitra
Adresa: Hlohovecká 2, 951 41 Lužianky
IČO: 42122007
Kontaktné miesto a osoba pre verejné obstarávanie (získanie súťažných podkladov, vysvetľovanie, a ďalšie informácie a úkony vo verejnom obstarávaní, vrátane revíznych postupov ) : Inštitút pre poradenstvo a obstarávanie KLIENT, s.r.o., Poštová adresa: Za Ferenitkou 23, 949 01 Nitra, Ing. Patrik Árendáš, Ing. Miriam Andelová, tel.: 0905 505922, email: info@klient.sk
Zákazka na dodanie tovaru.
Kancelárske potreby a tonery.
Nie. Uchádzač predkladá ponuku na celý predmet zákazky.
5. Stručný opis a rozsah predmetu zákazky
Predmetom zákazky je
realizácia dodávok kancelárskych potrieb a originálnych tonerov
a náplní do tlačiarní a kopírovacích strojov v zmysle
požiadaviek verejného obstarávateľa počas platnosti rámcovej dohody. Nové originálne tonery musia byť
doporučené výrobcami tlačiarní v neporušenom balení nie je možné ich
nahradiť recyklovanými t.j. repasovanými. Súčasťou dodávky je doprava na miesto
dodania, naloženie a vyloženie v mieste dodania.
Podrobnosti budú uvedené v súťažných podkladoch.
30.19.20.00-1 kancelárske potreby
30.19.76.42-8 papier na fotokopírovanie a xeroxový papier
30.19.70.00-6 drobné kancelárske potreby
30.12.51.00-2 tonerové náplne
30.12.51.10-5 tonery do laserových tlačiarní / faxov
30.12.51.20-8 toner do fotokopírovacích strojov
Predpokladaná cena : 48 993 Eur bez DPH
NIE
Trvanie rámcovej dohody je do 31.12.2012 . Dodávky sa budú uskutočňovať priebežne na základe vystavených objednávok .
Predmet obstarávania
sa bude financovať z prostriedkov zo
štátneho rozpočtu a zo zdrojov
štrukturálnych fondov EU v zmysle
platných podmienok - Operačného
programu – Výskum a vývoj,
Prioritná os 2 – Podpora výskumu a vývoja. Objednávateľ neposkytuje na plnenie
predmetu zmluvy preddavok. Splatnosť faktúry je do 90 dní od jej doručenia objednávateľovi.
11. Podmienky účasti záujemcov:
Záujemca preukáže oprávnenosť realizovať predmet zákazky predložením dokladu o oprávnení dodávať tovar. Daný doklad môže záujemca nahradiť aj potvrdením o zapísaní záujemcu do zoznamu podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie alebo ekvivalentným dokladom preukazujúcim oprávnenie dodávať predmet zákazky.
Všetky vyššie uvedené doklady sa predkladajú ako originály alebo overené kópie.
Súťažné podklady si uchádzač môže písomne vyžiadať na adrese:
Inštitút pre poradenstvo a obstarávanie KLIENT, s.r.o., Za Ferenitkou 23, 949 01 Nitra
Tel.: 0905505922
E-mail: info@klient.sk
Písomná žiadosť sa zasiela e-mailom , alebo listinnou poštou.
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady je určená do: 8.4.2011.
Úhrada za súťažné podklady sa nevyžaduje.
Lehota na predkladanie
ponúk: 2.5. 2011, 9:00 hod.
Adresa, na ktorú sa majú ponuky doručiť: Centrum výskumu živočíšnej výroby Nitra, Hlohovecká 2,
951 41 Lužianky, OTSEaI na prízemí
Dátum a čas
otvárania ponúk: 2.5.2011 o 9:15 hod.
Miesto otvárania
ponúk: Centrum výskumu živočíšnej
výroby Nitra, Hlohovecká 2, 951 41 Lužianky ,
zasadačka OTSEaI na prízemí
Najnižšia celková cena v EUR
31.8.2011
Nepoužije sa.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušenia použitého postupu v prípade, ak návrh na plnenie kritéria „ Najnižšia celková cena v EUR“ bude u úspešného uchádzača ponúknutý vyšší ako verejný obstarávateľ v čase uverejnenia výzvy v zmysle § 99 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní predpokladal, resp. ak bude vyšší ako sú finančné možnosti verejného obstarávateľa, resp. ak sa predpoklad finančných možností verejného obstarávateľa zmenil počas priebehu zadávania zákazky voči stavu v čase vyhlásenia zadávania zákazky. Zmluva s úspešným uchádzačom bude podpísaná len v prípade schválenia verejného obstarávania poskytovateľom NFP.
Dátum zverejnenia tejto Výzvy: 31.3.2011
Osoba zodpovedná za verejné obstarávanie
Meno odborne spôsobilej osoby: Ing. Miriam Andelová
Registračné číslo OSO: M0488-664-2010