Názov: Centrum výskumu živočíšnej výroby Nitra
Adresa: Hlohovecká 2, 951 41 Lužianky
IČO: 42122007
Kontaktné miesto a osoba pre verejné obstarávanie (získanie súťažných podkladov, vysvetľovanie, a ďalšie informácie a úkony vo verejnom obstarávaní, vrátane revíznych postupov ) : Inštitút pre poradenstvo a obstarávanie KLIENT, s.r.o., Poštová adresa: Za Ferenitkou 23, 949 01 Nitra, Ing. Patrik Árendáš, Ing. Miriam Andelová, tel.: 0905 505922, email: info@klient.sk
Zákazka na dodanie tovaru.
Laboratórny spotrebný materiál pre potreby CVŽV Nitra.
Nie. Uchádzač predkladá ponuku na celý predmet zákazky.
Predmetom zákazky je realizácia dodávok laboratórneho spotrebného materiálu v zmysle požiadaviek verejného obstarávateľa počas platnosti rámcovej dohody a to:
1. Laboratórny spotrebný materiál pre projekt „Centrum excelentnosti pre výskum genetických živočíšnych zdrojov“
2. Laboratórny spotrebný materiál pre projekt „Zvyšovanie účinnosti získavania mlieka od kráv a bahníc vo väzbe na kvalitu mlieka, zdravie vemena a welfare zvierat“
3. Laboratórny spotrebný materiál pre projekt „Výskum genetických markerov a ich aplikácia pri šľachtení a ochrane genofondu hospodárskych zvierat“.
4. Laboratórny spotrebný materiál pre projekt „Probiotické mikroorganizmy a bioaktívne látky naturálneho pôvodu pre zdravšiu populáciu Slovenska “
5. Laboratórny spotrebný materiál pre Ústav výživy
6. Laboratórny spotrebný materiál pre Ústav genetiky a reprodukcie hospodárskych zvierat.
Súčasťou
dodávky je doprava na miesto dodania, naloženie a vyloženie v mieste
dodania.
Podrobnosti budú uvedené v súťažných podkladoch.
33.79.00.00-4 laboratórny , zdravotnícky alebo farmaceutický sklenený tovar
33.14.00.00-3 zdravotnícky spotrebný materiál
38.43.70.00-7 laboratórne pipety a príslušenstvo
33.19.25.00-7 skúmavky
15.99.42.00-4 filtračný papier
Predpokladaná cena : 33 880 Eur bez DPH
NIE
Trvanie rámcovej dohody je do 31.12.2012. Dodávky sa budú uskutočňovať priebežne na základe vystavených objednávok .
Predmet obstarávania sa bude financovať z finančných prostriedkov pridelených zo štátneho rozpočtu a zo zdrojov štrukturálnych fondov EU v zmysle platných podmienok - Operačného programu – Výskum a vývoj, Prioritná os 2 – Podpora výskumu a vývoja. Objednávateľ neposkytuje na plnenie predmetu zmluvy preddavok. Splatnosť faktúry je do 90 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Záujemca preukáže oprávnenosť realizovať predmet zákazky predložením dokladu o oprávnení dodávať tovar. Daný doklad môže záujemca nahradiť aj potvrdením o zapísaní záujemcu do zoznamu podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie alebo ekvivalentným dokladom preukazujúcim oprávnenie dodávať predmet zákazky.
Všetky vyššie uvedené doklady sa predkladajú ako
originály alebo overené kópie.
Súťažné podklady si uchádzač môže písomne vyžiadať na adrese:
Inštitút pre poradenstvo a obstarávanie KLIENT, s.r.o., Za Ferenitkou 23, 949 01 Nitra
Tel.: 0905505922
E-mail: info@klient.sk
Písomná žiadosť sa zasiela e-mailom , alebo
listinnou poštou.
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné
podklady je určená do: 8.4.2011.
Úhrada za súťažné podklady sa nevyžaduje.
Lehota na predkladanie ponúk: 2.5.2011 , 09:00 hod.
Adresa, na ktorú sa majú ponuky doručiť: Centrum výskumu živočíšnej výroby Nitra, Hlohovecká 2,
951 41 Lužianky, OTSEaI na prízemí
Dátum a čas otvárania ponúk: 2.5.2011
o 09:45 hod.
Miesto otvárania ponúk: Centrum výskumu živočíšnej výroby Nitra, Hlohovecká 2, 951 41 Lužianky , zasadačka OTSEaI , na prízemí
Najnižšia celková cena v EUR
31.8.2011
Nepoužije sa.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušenia použitého postupu v prípade, ak návrh na plnenie kritéria „ Najnižšia celková cena v EUR“ bude u úspešného uchádzača ponúknutý vyšší ako verejný obstarávateľ v čase uverejnenia výzvy v zmysle § 99 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní predpokladal, resp. ak bude vyšší ako sú finančné možnosti verejného obstarávateľa, resp. ak sa predpoklad finančných možností verejného obstarávateľa zmenil počas priebehu zadávania zákazky voči stavu v čase vyhlásenia zadávania zákazky. Zmluva s úspešným uchádzačom bude podpísaná len v prípade schválenia verejného obstarávania poskytovateľom NFP.
Dátum zverejnenia tejto Výzvy: 31.3.2011
Osoba zodpovedná za verejné obstarávanie
Meno odborne spôsobilej osoby: Ing. Miriam Andelová
Registračné číslo OSO: M0488-664-2010