Výzva na predkladanie ponúk
(zadávanie podprahovej zákazky)
1. Identifikácia verejného obstarávateľa
Názov: Centrum výskumu živočíšnej výroby Nitra
Adresa: Hlohovecká 2, 951 41 Lužianky
IČO: 42122007
Kontaktné miesto a osoba pre verejné obstarávanie (získanie súťažných podkladov, vysvetľovanie, a ďalšie informácie a úkony vo verejnom obstarávaní, vrátane revíznych postupov ) : Centrum výskumu živočíšnej výroby Nitra , Hlohovecká 2, 951 41 Lužianky , Viera Kunová
tel.: 037/6546135,
kunova@cvzv.skThis e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
2. Predmet zákazky
Zákazka na poskytnutie služby.
3. Názov predmetu zákazky
Stráženie a ochrana objektov a zariadení CVŽV Nitra a zabezpečenie výkonu pomocnej prevádzkovej činnosti v mimopracovnom čase CVŽV Nitra.
4. Rozdelenie predmetu zákazky na časti
Nie. Uchádzač predkladá ponuku na celý predmet zákazky.
5. Stručný opis
Stráženie a ochrana objektov a zariadení CVŽV Nitra a zabezpečenie výkonu pomocnej prevádzkovej činnosti v mimopracovnom čase CVŽV Nitra podľa bližšej špecifikácie uvedenej v súťažných podkladoch.
6. Množstvo alebo rozsah predmetu zákazky
Stráženie a ochrana objektov a zariadení CVŽV Nitra: Výkon činnosti strážnej služby a permanentné pripojenie na PCO so zabezpečením pohotovosti zásahovej motorizovanej hliadky .
Zabezpečenie výkonu pomocnej prevádzkovej činnosti: pod výkonom pomocnej prevádzkovej činnosti sa rozumie dozor pri prasení ošípaných v priemere 7x do mesiaca.
Predpokladaná cena : 59 990 Eur bez DPH
6. Miesto realizácie predmetu zákazky
Centrum výskumu živočíšnej výroby Nitra, Hlohovecká 2, 951 41 Lužianky
7. Kategória služby (podľa prílohy č. 2 alebo 3 k zákonu č. 25/2006 Z. z.)
23 Vyšetrovacie a bezpečnostné služby okrem služieb obrnených automobilov
Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet 79.71.30.00-5
CPV výkonu pomocnej prevádzkovej činnosti
8. Možnosť predloženia variantných riešení
NIE
9. Trvanie zmluvy alebo lehota pre ukončenie prác
Predpokladané trvanie zmluvy: počet mesiacov 12
10. Hlavné podmienky financovania a platobné podmienky alebo odkaz na dokumenty, v ktorých sa uvádzajú:
Obstarávateľ neposkytne preddavok. Platba bude realizovaná na základe vystavenej faktúry za predchádzajúci príslušný mesiac výkonu strážnej služby, najneskôr do 10-tého dňa nasledujúceho mesiaca s lehotou splatnosti 14 dní.
11. Podmienky účasti záujemcov:
- Záujemca preukáže, že je oprávnený poskytovať službu - dokladom o oprávnení podnikať alebo potvrdenie o zapísaní v zozname podnikateľov Úradu pre verejné obstarávanie alebo iný ekvivalentný doklad a licenciou na poskytovanie strážnej služby v jej minimálnom rozsahu danom zákonom č. 473/2005 Z.z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Predkladá sa originál, alebo úradne overená kópia.
-Záujemca preukáže technickú a odbornú spôsobilosť zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky 2008, 2009, 2010 s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom: a) bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ , ak to nie je možné, vyhlásením záujemcu o ich dodaní. Zoznam musí obsahovať minimálne jednu poskytnutú službu v oblasti výkonu strážnej služby , v celkovej hodnote minimálne 40 000 EUR bez DPH.
- Záujemca preukáže technickú a odbornú spôsobilosť údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby. Údaje musia preukazovať spôsobilosť relevantnú pre výkon činnosti dozoru pri prasení ošípaných. Údaje sa predkladajú vo forme stručného profesného životopisu spôsobilej osoby, z ktorého vyplýva jeho vzdelanie alebo jeho praktické skúsenosti v oblasti, v ktorej spôsobilosť preukazuje. Životopis musí byť odborne spôsobilou osobou podpísaný, pričom podpis musí byť úradne overený. Ak pracovník, ktorého spôsobilosť záujemca preukazuje, nie je zamestnancom záujemcu, v takomto prípade musí záujemca v zmysle §28 ods.2 ZoVO preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti.
- Záujemca preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť predložením platného certifikátu kvality ISO 9001 vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality a to v oblasti relevantnej pre výkon strážnej služby. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ a akceptuje aj iné dôkazy predložené záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Všetky vyššie uvedené doklady sa predkladajú ako originály alebo overené kópie.
12. Podmienky poskytnutia súťažných podkladov
Súťažné podklady si uchádzač môže písomne vyžiadať na adrese:
Centrum výskumu živočíšnej výroby Nitra, Hlohovecká 2, 951 41 Lužianky
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady je určená do: 8.4.2011.
Úhrada za súťažné podklady sa nevyžaduje.
13. Lehota a miesto na predkladanie ponúk
Lehota na predkladanie ponúk: 2.5.2011 do 12:00 hod.
Adresa, na ktorú sa majú ponuky doručiť: Centrum výskumu živočíšnej výroby Nitra, Hlohovecká 2,
951 41 Lužianky, OTSEaI na prízemí
14. Otváranie ponúk:
Dátum a čas otvárania ponúk: 2. 5.2011 o 12:10 hod.
Miesto otvárania ponúk: Centrum výskumu živočíšnej výroby Nitra, Hlohovecká 2, 951 41 Lužianky ,
zasadačka OTSEaI na prízemí
15. Kritériá na hodnotenie ponúk ( platí pre všetky časti predmetu zákazky)
Cena 50%
Kvalita 50%
16. Lehota viazanosti ponúk:
30.6.2011
17. Ďalšie informácie :
Osobitné zmluvné podmienky:
Úspešný uchádzač predloží objednávateľovi služby pred podpisom zmluvy platnú poistnú zmluvu pre poistenie majetku a zodpovednosti za škodu vzniknutú v dôsledku vykonávania bezpečnostnej služby uzatvorenú medzi uchádzačom a poisťovňou kde výška poistenia činí minimálne 1.000.000 EUR. Uchádzač sa v zmluve zaviaže, že po celú dobu trvania zmluvy bude poistený najmenej do uvedenej výšky poistenia. Uchádzač predloží poistnú zmluvu v originálnom vyhotovení, alebo jej úradne overenú kópiu.
Kritérium na vyhodnotenie ponúk cena sa skladá z podkritérií:
-cena za výkon strážnej služby
-cena za pripojenie na PCO so zabezpečením pohotovosti zásahovej motorizovanej hliadky
-cena za výkon pomocnej prevádzkovej činnosti.
Kritérium kvalita sa týka kvality vyhodnocovania pochôdzok.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušenia použitého postupu v prípade, ak návrh na plnenie kritéria „ Najnižšia celková cena v EUR“ bude u úspešného uchádzača ponúknutý vyšší ako verejný obstarávateľ v čase uverejnenia výzvy v zmysle § 99 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní predpokladal, resp. ak bude vyšší ako sú finančné možnosti verejného obstarávateľa, resp. ak sa predpoklad finančných možností verejného obstarávateľa zmenil počas priebehu zadávania zákazky voči stavu v čase vyhlásenia zadávania zákazky
17. Použitie elektronickej aukcie
Nepoužije sa.
18. Vyhradené právo účasti len záujemcom, ktorí majú štatút chránenej dielne alebo chráneného pracoviska?
Neprichádza do úvahy
Dátum zverejnenia tejto Výzvy: 31.3.2011
Osoba zodpovedná za verejné obstarávanie
Meno odborne spôsobilej osoby: Viera Kunová
Registračné číslo OSO: M0239-361- 2002