Laboratórny spotrebný materiál pre potreby CVŽV Nitra
Štvrtok, 31 Marec 2011 07:14

Výzva na predkladanie ponúk

(zadávanie podprahovej zákazky)

 

1. Identifikácia verejného obstarávateľa

Názov: Centrum výskumu živočíšnej výroby Nitra

Adresa: Hlohovecká 2, 951 41 Lužianky

IČO: 42122007

Kontaktné miesto a osoba pre verejné obstarávanie (získanie súťažných podkladov, vysvetľovanie, a ďalšie informácie a úkony vo verejnom obstarávaní, vrátane revíznych postupov ) : Inštitút pre poradenstvo a obstarávanie KLIENT, s.r.o., Poštová adresa: Za Ferenitkou 23, 949 01 Nitra, Ing. Patrik Árendáš, Ing. Miriam Andelová, tel.: 0905 505922, email: Táto adresa je chránená pred robotmi nevyžiadanej pošty. Ak ju chcete vidieť, musíte mať povolený JavaScript.

 

2. Predmet zákazky

Zákazka na dodanie tovaru.

3. Názov predmetu zákazky

Laboratórny spotrebný materiál pre potreby CVŽV Nitra.

 

4. Rozdelenie predmetu zákazky na časti

Nie. Uchádzač predkladá ponuku na celý predmet zákazky.

 

 

5. Stručný opis a rozsah predmetu zákazky

Predmetom zákazky je realizácia dodávok laboratórneho spotrebného materiálu v zmysle požiadaviek verejného obstarávateľa počas platnosti rámcovej dohody a to:

1. Laboratórny spotrebný materiál pre projekt „Centrum excelentnosti pre výskum genetických živočíšnych zdrojov“

2. Laboratórny spotrebný materiál pre projekt „Zvyšovanie účinnosti získavania mlieka od kráv a bahníc vo väzbe na kvalitu mlieka, zdravie vemena a welfare zvierat“

3. Laboratórny   spotrebný materiál pre projekt „Výskum genetických markerov a ich aplikácia pri šľachtení a ochrane genofondu hospodárskych zvierat“.

4. Laboratórny spotrebný materiál pre projekt „Probiotické mikroorganizmy a bioaktívne látky naturálneho pôvodu pre zdravšiu populáciu Slovenska “

5. Laboratórny spotrebný materiál pre Ústav výživy

6. Laboratórny  spotrebný materiál pre Ústav genetiky a reprodukcie hospodárskych zvierat.

 

Súčasťou dodávky je doprava na miesto dodania, naloženie a vyloženie v mieste dodania.

Podrobnosti budú uvedené v súťažných podkladoch.

 

6. Miesto realizácie predmetu zákazky

Centrum výskumu živočíšnej výroby Nitra, Hlohovecká 2, 951 41 Lužianky

 

7. Spoločný slovník obstarávania (CPV) pre rozhodujúcu časť predmetu zákazky

33.79.00.00-4          laboratórny , zdravotnícky alebo farmaceutický sklenený tovar

33.14.00.00-3          zdravotnícky spotrebný materiál

38.43.70.00-7          laboratórne pipety a príslušenstvo

33.19.25.00-7          skúmavky

15.99.42.00-4          filtračný papier

 

Predpokladaná cena : 33 880 Eur bez DPH

 

 

8. Možnosť predloženia variantných riešení

NIE

 

9. Trvanie rámcovej dohody alebo lehota pre ukončenie prác

Trvanie rámcovej dohody je do 31.12.2012. Dodávky sa budú uskutočňovať priebežne na základe vystavených objednávok .

 

10. Hlavné podmienky financovania a platobné podmienky alebo odkaz na dokumenty, v ktorých sa  uvádzajú:

Predmet obstarávania sa bude financovať z finančných prostriedkov pridelených zo štátneho rozpočtu a zo zdrojov štrukturálnych fondov EU v  zmysle platných podmienok - Operačného programu – Výskum a vývoj, Prioritná os 2 – Podpora výskumu a vývoja.  Objednávateľ neposkytuje na plnenie predmetu zmluvy preddavok. Splatnosť faktúry je do 90 dní od jej doručenia objednávateľovi.

 

 

11. Podmienky účasti záujemcov:

Záujemca preukáže oprávnenosť realizovať predmet zákazky predložením dokladu o oprávnení dodávať tovar. Daný doklad môže záujemca nahradiť aj potvrdením o zapísaní záujemcu do zoznamu podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie alebo ekvivalentným dokladom preukazujúcim oprávnenie dodávať predmet zákazky.

Všetky vyššie uvedené doklady sa predkladajú ako originály alebo overené kópie.

 

12. Podmienky poskytnutia súťažných podkladov

Súťažné podklady si uchádzač môže písomne vyžiadať na adrese:

Inštitút pre poradenstvo a obstarávanie KLIENT, s.r.o., Za Ferenitkou 23, 949 01 Nitra

Tel.: 0905505922

E-mail: Táto adresa je chránená pred robotmi nevyžiadanej pošty. Ak ju chcete vidieť, musíte mať povolený JavaScript.

Písomná žiadosť sa zasiela e-mailom , alebo listinnou poštou.

Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady je určená do: 8.4.2011.

Úhrada za súťažné podklady sa nevyžaduje.

 

 

13. Lehota a miesto na predkladanie ponúk

Lehota na predkladanie ponúk: 2.5.2011 , 09:00 hod.

Adresa, na ktorú sa majú ponuky doručiť: Centrum výskumu živočíšnej výroby Nitra, Hlohovecká 2,

951 41 Lužianky, OTSEaI na prízemí

 

14. Otváranie ponúk:

Dátum a čas otvárania ponúk: 2.5.2011 o 09:45 hod.

Miesto otvárania ponúk: Centrum výskumu živočíšnej výroby Nitra, Hlohovecká 2, 951 41 Lužianky ,  zasadačka OTSEaI , na prízemí

 

 

15. Kritériá na hodnotenie ponúk:

Najnižšia celková cena v  EUR

 

16. Lehota viazanosti ponúk:

31.8.2011

 

17. Použitie elektronickej aukcie

Nepoužije sa.

 

18. Ďalšie informácie :

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušenia použitého postupu v prípade, ak návrh na plnenie kritéria „ Najnižšia celková cena v EUR“ bude u úspešného uchádzača ponúknutý vyšší ako verejný obstarávateľ v čase uverejnenia výzvy v zmysle § 99 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní predpokladal, resp. ak bude vyšší ako sú finančné možnosti verejného obstarávateľa, resp. ak sa predpoklad finančných možností verejného obstarávateľa zmenil počas priebehu zadávania zákazky voči stavu v čase vyhlásenia zadávania zákazky. Zmluva s úspešným uchádzačom bude podpísaná len v prípade schválenia verejného obstarávania poskytovateľom NFP.

 

 

Dátum zverejnenia tejto Výzvy: 31.3.2011

 

Osoba zodpovedná za verejné obstarávanie

Meno odborne spôsobilej osoby:     Ing. Miriam Andelová

Registračné číslo OSO: M0488-664-2010

.
 
Reklamný prúžok
Reklamný prúžok